What Should I do, What should I do?

Hello Bitches!

Hur mår alla idag? Jag kan ju säga att jag inte känt mig så fierce idag. För det första så hittar jag inte min speciella exemkräm, så jag fick använda min gamla exemkräm som jag att jag ser helt flötig ut i ansiktet och sen glömde jag min Elizabeth Arden Eight Hour Cream hemma, så jag fick använda min mjukgörande Neutrogena, som också är skitbra! Men den måste jag använda oftare.

Det som gjorde min dag värre är att jag börjar få ont i knäna igen när jag dansar och tränar. Ibland orkar jag inte ens stå på benen. Jag har inte haft så ont sen i våras då jag endast dansade en lektion i veckan + idrotten + övrigt. Nu dansar jag 4 gånger i veckan + en längre idrottslektion + övrigt. Jag ska nog testa nästa vecka att ta det lungt och inte dansa eller vara med på idrotten alls, men jag vill inte ge upp.
 
Det känns som om man blir tittad snett på eller hur man nu säger. Typ: "ååh, fan va han är lat, han orkar inte ens vara med på idrotten/dansen". Jag vill inte vara sedd som en lat person, så jag ska göra mitt bästa ändå. Men Jag vill ju inte heller skada mig rejält och sedan bli förbjuden att dansa, för då skulle jag nog inte ens ha lust att leva.

Jag ska i alla fall se imorgon på den sista danslektionen för veckan hur det går och om det blir bättre över helgen så blir det full fart nästa vecka! Videon som jag lovade lägga upp kommer snart, under tiden får ni se på denna dans. Den är grym!








XOXO
        /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0