Efter lovet!

Hey bitches!

Hur äre med alla då? Själv sitter jag här och är lite småsjuk, men det ser ut som att jag kommer kunna gå till skolan imon ändå! YAY for me!! Jag har saknat skolan ganska mycket. Jag var ju där till och med på lovet och jag kunde inte få nog..XD Även om jag inte gjort vissa saker som jag behövt göra, men det kommer ordna sig, som alltid.

Jag har haft ett jättebra lov iaf och jag hoppas att ni haft det med! Nedan kommer några bilder från helgen aktiviteter!

Varberg + bra sällskap = <3




Fina bilder va? Jag vet...Det var jag som tog dem...^^ Med min mobil till och med. Är faktiskt lite förvånad över hur bra de blev..:)

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!

2009-03-10 @ 11:57:44
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0