The BodyShop mot AIDS!

Hey bitches!


Jag var på stan idag med Boo<33 och gjorde vår rättskunskapsuppgift, så plockade jag upp mitt sverigehäfte ur min väska och kollade i den (det var sista dagen att utnyttja erbjudandena) och såg ett erbjudande från The BodyShop. När vi var där så möttes man först och främst av trevlig personal och jag införskaffade mig en face wash för en väldigt liten peng. Men innan vi gick ville de att vi skulle ta del av en kampanj som hette "yes to safe sex". Man skulle då gå en kort och enkel tipspromenad och priset är produkter från The BodyShop till ett värde av 1800! ( tror jag att det var). Efter man gjort tipspromenaden, så fick man en smaksatt kondom i syfte att ha säkert sex! 

Man kan också köpa ett lipbutter, som kostar 98 kronor, varav 64,50!!! går till Staying Alive Foundation, som arbetar för att uppmärksamma AIDS mer och motverka AIDS.  Det är ett rättvisemärkt lipbutter, med extrakt av drakfrukt innehåller också ekologiskt bivax och  rättvisemärkt shiasmör från Ghana. Den luktade väldigt gott och är något som jag rekommenderar alla tjejer att köpa! ( Eller alla killar till sina tjejer, eller till killarna själva om de vill ha det^^)  

För att få mer information, besök TheBodyShop.se




XOXO
          /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0