Läxor + Boo + Life energy = OMG!

Hey bitches!


Idag har jag FAKTISKT pluggat! Det blev lite essä och sedan åkte jag in till stan för att göra geografin. När jag sedan åkte in till knalleland träffade jag Asrin och Hatwan! (Asrins lillebror) och det resulterade i att jag hängde med dem ett tag. När hon sedan skulle åka hem gick jag till mamma och Samanta som bara bråkade... Kände typ "take my life, like, now! Like..." När vi väl kom hem, så gav Kristian mig en ny energidryck att prova. Och det var för första gången jag verkligen kände att en sådan funkade! Life energy hette den! Känner mig så pigg nu!!!!







Ska tvinga kristian att köra en liten turnering i fightingspel på ps2:an! Tekken 5, Tekken tag tournament, Naruto och ??, HERE I COME!


XOXO
          /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0