YAY! Min kalender är tillbaka!

Hey bitches!


Jag har letat som galning efter min kalender som varit borta i nästan två veckor nu. Hittade den i rummet jämte på golvet där den var helt dammig. Förstår inte ens hur den kom in dit. Men anyways, så har det varit en väldigt produktiv dag idag där jag har pluggat och hållt på inför modevisningen!! Den är jobbigt nära!!


Jag känner mig på Britney-humör och behöver lite musik. Det har varit väldigt tyst i mitt rum sedan jag flyttade ut min radio ur mitt rum, men det har gjort att jag sovit bättre, så det är nog bäst för radion att hålla sig borta från mig.
 

SAKNAR RIX FM!


Här får ni en liten Britney-dos iaf...





XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0