When I look at you

Hey bitches!



Jag var och städade Ulf´s kontor då jag hörde Alex skrika helt hysteriskt. Samanta hade väckt honom för att det var för tidigt för honom att sova, men hon gjorde ingenting för att trösta honom eller något, utan satte sitt feta arsle på soffan. Kristian var till och med på övervåningen (det är onormalt att han vistas på övervåningen) och gjorde ingenting, så jag gick till honom och höll honom och vaggade honom medan jag sjöng för honom.

Han var så ledsen, men blev lugn sedan efter en stund och bara kollade på mig så gulligt. Det är därför jag aldrig kommer kunna vara långt ifrån honom, han är bara för gullig. Världens bästa bebis och lillebror! Han kan vara så snäll och ge en pussar och kramar, men han kan vara riktigt jobbig och busig, men det är hela han. När jag för typ 10 minuter sedan surfade på youtube hittade jag denna nya låten av Miley Cyrus som heter "When I look at you" och tänkte att det var passande. Ska lära mig låten och sjunga den för honom!









XOXO
       /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0