In one ear and out the other

Hey bitches!



När man har pluggat en kurs i ett helt år, så borde man komma ihåg lite saker, eller hur? Sista året i gymnasiet pluggade jag webdesign och var ju faktiskt helt okej på det. Men nu, två år efter kursen är allt jag har endast små fragment av minnen. Är det bara jag som tycker att det är konstigt? Visst, så fylls sina minnen med nya sådana och man lär sig något nytt varje dag, men att något som man andå höll på med väldigt ofta är bortglömt tycker jag är ganska läskigt.

Jag började tänka på detta då jag igår fick för mig att ändra om desginen på bloggen lite. Detta är något som jag har gjort med jämna mellanrum och inte precis haft svårt för att göra, men igår var det ju något helt annat. Jag kämpade i nästan en timma och det jag fick gjort var att bloggen centrerades och jag ändrade färgen i menyn till höger.

Allt som man lärt sig i grundskolan och gymnasiet är en grund som man ska bygga vidare på senare i livet. Visst, så kanske fler saker kommer fram om jag läser några böcker om ämnet, men detta ska enligt mig inte behövas.

Är det bara jag som känner mig så jäkla korkad ibland?


XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0