Tack för att du finns!

Detta låter ju lite löjligt, men jag måste bara berätta om detta! 

Det finns en kräm ute som har funnits med ganska länge, men det är nog inte så många som använder det. Elizabeth Arden "Eight Hour Cream" är den bästa krämen jag använt på länge! Jag har nästa utav en blandhy och det är få produkter som hjälper mig, men Eight Hour Cream gör jobbet! Den hjälper mig mot allt! Även mot mitt exem så hjälper det! Den gör huden jättemjuk och det luktar till och med gott! Elizabeth Arden Eight hour cream är också väldigt privärd och bränner inte för mycket i plånboken!

Mer info om Eight Hour Cream hittar ni här! 


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja vet! Den är skit bra!

2008-09-20 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0