Shotiie!

Hey bitches!


Kom hem för en stund sedan, Jobbade ju och efter det blev det ju Göteborg. Av en slump träffade jag min syster där och vi tog följe ett tag. TREVLIGT! :) Nu har jag shoppat klart för detta året, haha ;) Men jag ska faktiskt försöka lägga band på mig nu.


INGET SHOPPANDE UNDER JANUARI MÅNAD!


Hoppas jag kan hålla detta nu... Det börjar redan kittlas i fingrarna efter kassar att bära^^ Jag ska lägga upp vad jag fyndat idag lite senare, men innandess, så ska jag lägga upp en jättesnygg bild på en av vinnarna från min smyckestävling! Skitkul att se folk som bär ens saker :D

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! :)




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förjävla snygg tjej !

2010-12-30 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0