TheShaker 2010 Juli - December

Hey bitches!


Här kommer resterande månaderna!


Juli:


Jag började göra smycken! :)







Och resterande tid flummade jag :P







Augusti:

Då uteblev bloggningen, då jag var i Makedonien. Men när jag kom hem tog jag upp det igen. Och då var jag tvungen att begrava en av mina bästa ägodelar!



September:

Jag började spela WoW!



Och jag började även med akupunktur



Jag vann en snygg Marabou Polka handduk i en tävling ;)



och här är jag med den



Jag har även upptäckt att Kissie mensar på golvet! xD



Oktober:

Jag stod upp för våra olikheter och klädde mig för den lila dagen!



Jag använde Alexander som modell!





Jag testade på Billys Pannkakor! :D



Jag började även digga denna låten! <3




November:

Jag började spela Robot Unicorn Attack...



Jag skaffade mig en kamera!



Jag blev avbildad av Ronja! :)



Jag var på audition för TV-programmet jag ska vara med på.. ;)




Och jag gjorde även en video själv...




Bland det sista jag gjorde i november var att vara med på Dreamhack Winter 2010 och vara med och slå världsrekordet ännu en gång! :D



December:

Jag blev ganska uppmärksammad i bloggvärlden efter att jag la upp bilder på pepparkakor som jag pimpat till lite ;)







XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0