Full fart mot helgen!!

Hey bitches!

Det är bara en vecka kvar tills årets andra höjdpunkt kommer till mig, (eller rättare sagt, jag kommer till den), DREAMHACK! jag längtar som in i fan och hoppas hela veckan kommer att flyga förbi. Självklart ska jag också blogga där, oftare än vanligt! 

Men nog om det. Idag har varit en ganska snabb dag, känns som man inte gjort nåt alls idag och nu är klockan tjugo i tolv och jag måste lägga mig snart... Jag hade HipHop idag, som gick ganska bra, men det är tråkigt att jag inte kan vara med på sista träningen, men jag ska träna lite på DH, för att allt inte ska försvinna...^^
 
Vår grupp har blivit mycket roligare nu med, vet inte varför, men alla börjar känna varandra och bli mer bekväma och det är ju bara roligt! Jag kom på nu att jag inte nämnt att vi har börjat med en ny dans i skolan, där vi får shaka lite grann! fett najs enligt mig!!!!!!!

Nu måste jag dra å göra nåt innan jag går å lägger mig, förmodligen går jag och kolla på scrubs!!


XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0