Rädda världen och ha kul när du gör det! Perfekt för alla datanördar!!!

Hey bitches!


Idag måste jag berätta om något helt fantastiskt som kommer vara veckans länk! Veckans länk är faktiskt Facebook! Inte bara att Facebook är en stor community där man kan träffa en massa nya vänner och hålla kolla på de vänner man har, Deras appliktationer är jättebra!
 

Jag kollade in en applikation som heter "Owned" som går ut på att köpa och sälja bilder på sina vänner och alla andra som har applikationen och alla har möjligheten att köpa din bild dessutom!  Det är inte det som är det fantastiska utan man får facebook-pengar av detta som kan användas till applikationen "Save the world"!  Det går ut på att man skänker pengar till olika sorters goda saker som: Cancerforskning, rädda regnskogen, hjälp det hemlösa m.m. och varje månad summerar man hur mycket folket på facebook har skänkt och det blir till riktiga pengar som används till de goda gärningar som du skänkt till. Ett sätt man kan tjäna pengar på är att spela spel som finns på applikationen "Games". För varje spel du spelar så får du en viss summa och det finns många roliga spel att spela!


Hittills har jag skänkt 3,821,330 Facebook-dollar och jag känner mig faktiskt som en bättre människa tack vare det. och nu behöver jag inte heller skänka riktigt pengar, utan jag behöver bara spela på datorn någon timme.


Det finns en till applikation som heter my yearbook, där man till och börja med får 1 miljon facebook-dollar när man blir medlem. En snabb sak att göra för snabba pengar! Jag hoppas att ni besöker Facebook.com och lägger till dessa applikationer NU!


XOXO
         
/TheShaker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0