Another day...

Hey bitches!  (hey Boo!..^^)

Guud vad jag älskar att säga det. Det ska bli min nya hälsning har jag bestämt mig för!  Hur mår alla idag då? Just nu när jag skriver detta har jag huvudvärk och ont i benet och om ungefär två timmar ska jag hoppa på bussen in till stan för att dansa. Jag hade tänkt att skriva lite som jag ska ha kontinuerligt här på bloggen, men det tar jag nog i helgen, så ska jag skriva ett slags schema över vad jag ska skriva om varje dag. Såklart så skriver jag minst en blogg per dag och jag brukar lägga upp dem lite då och då, så håll utkik och kolla in sidan ofta! =)

Men nu vill jag skriva om något som jag är dumt nog glömt att skriva om. På bloggen "We are family!" så har jag glömt att skriva om två familjemedlemmar till!!!

Den första är då Becky, vår hund. (världens bästa hund också). Hon är en schäfer och väldigt gosig^^. Världens snällaste är hon också. hon älskar människor och bebisar för den delen också.

Den andra personen är Rickard, våran typ inneboende..XD Han är min och Kikis (Kristians) kompis sen sexan och han hänger nästan hela tiden hemma hos oss/ med Kiki.  Det är han som jag gav ut mejlen till om ni tjejer undrar...;) Jag kommer fixa en bild på honom under veckan.

Nu var det avklarat i alla fall. Jag hatar när jag glömmer någon detalj, (vilket jag gör väldigt ofta), för då måste jag alltid rätta till det. Oftast suckar jag och försöker gå vidare, men det är inte det enklaste precis. 

Nu har jag fått nog av att skriva för stunden, men "I'll be back"



XOXO
        /
TheShaker

P.S. Bye Boo!^^ D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0