"In my world, everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies"

Hey Bitches!


Vet ni vart citatet kommer ifrån? Om du vet vad filmen heter och vem som sa det och skriver det bland inlägg, så vinner du ett hemligt pris! ^^ glöm inte att skriva ditt namn heller!

Men men! Idag har jag inte gjort så mycket, Jag hittade filmen vi ska se på till vårt Shakerspeare-grupparbete! Vilket jag blir väldigt glad över och jag håller nu på med att läsa boken, vilket är väldigt intressant. Jag har också engelskan att skriva, som inte är direkt svår, men orkar inte att göra just nu, så jag får se vad jag gör med den. När det gäller strukturen på sidan. så vet jag inte riktigt än hur jag ska göra, jag ska nog fixa ett slags schema på vad jag skriver om för var dag.

Jag får väl återgå till mina studier nu...

XOXO
        
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: kicki

typ från Paris Hilton ? :)

2008-09-21 @ 15:13:07
Postat av: TheShaker

Nej Kicki..tyvärr..^^

2008-09-21 @ 15:45:37
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: mia

white chicks?? hade liksom inte förvånat mig om du gillade den filmen;)

2008-09-22 @ 23:09:50
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/
Postat av: Anonym

men åhhh det är horton hears a who, och det är katie som säger det :D

2008-09-28 @ 20:59:37
Postat av: siri

hehe glömde skriva mitt namn :P

2008-09-28 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0