Är jag inte cool!?!?!?!

Hey bitches!


För någon minut sedan gick jag upp på övervåningen och jag såg min syster som gjorde iordning sig för utgång på X&Y som öppnar igen idag. Jag frågade om jag kunde hänga med, på skoj, men då sa hon att jag inte var cool! Asså, vem fan tror hon att hon är??? JAG, INTE COOL? det är som att säga att Stewie i Family Guy inte är cool! Eller hur? Hon är bara avundsjuk på mig bara, inte så konstigt, hon är plattare än en planka och hon kan inte dansa. Jag som sitter här hemma och kollar på Simpsons och käkar socker för att jag måste upp tidigt imorgon, är inte cool? Det måste vara nåt fel med henne som säger så, alla vet att jag är cool! eller hur?....


Om inte detta är coolt vet jag inte vad...








XOXO
       /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0