Love-Music-Dance-XOXO-TheShaker

Hey bitches!



Igår var jag med min syrra och festa med hennes kompisar! Med en rad olika, intressanta händelser, så hade jag en väldigt rolig kväll. Det var roligt att få lära känna nya människor och dansa lite. Har saknat att få dansa ute! Idag har jag inte gjort så mycket. Bara degat. Sovit bort hela dagen för att jag var så trött. Men jag hoppas att få festa med dem igen nån gång.

När jag väl vaknade till liv, så städade jag och försökte plugga lite. Det är smart att ha materialet hemma när man ska plugga... Så när jag inte kunde plugga, kände jag mig lite smått kreativ och gjorde ett armband till mig som det står lite ord som jag tycker om.







XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0