Kissie- Success

Hey bitches!


Satt förvånad framför datorn då jag såg att Kissie hade släppt ut sin nya låt! Jag trodde faktiskt att hon skulle göra mer reklam för den, för jag hade inte hört talas om det alls, så lite minus är det i min bok...

Men nu när jag lyssnar på låten, så måste man ju erkänna att låten är ganska bra. HELT ÄRLIGT! Jag tycker att hon har en ganska bra röst, men jag tycker ändå att låten kunde ha varit bättre. Texten är ju inte den bästa, men man tänker inte på det egentligen. Den kommer troligtvis spelas ute på alla nattklubbar, för den har ändå ett beat som gör en danssugen ;) Något som dock drar ner låten är att den inte ens har en riktig refräng, vilket jag tycker är viktigt i vilken låt som helst!

Lyssna och döm själva!





XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0