Dött? Svar JA!

Hej bitches!


Det var ju lite över en vecka sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen. Varför? Finns väl ingen direkt förklaring till det. Ibland finns lusten där och ibland inte. Nu efter studenten och allt undrar jag om jag ska lägga ner bloggen, för bloggen representerade mest hur det var under gymnasiet, men det känns ändå dumt att lägga ner det. Det är som att jag förlorar något på att ta bort bloggen. Jag måste nog bara hitta något nytt att tillföra till bloggen, så kommer jag nog skriva oftare!

Under veckan har jag väl inte gjort så värst mycket. Jag kom ju hem från DH i tisdags, som var...njaa...det var kul, men ett av de sämre jag varit på. Har ju några att jämföra med ;) När jag kom hem blev jag riktigt sjuk. fatta inte vad det var med mig, känner mig fortfarande lite hängig, men inte lika mycket som då. 

I fredags firade jag midsommar hos Jessica, vilket var trevligt. Grilla och tjöta funkar bra ihop! Igår läste jag klart min älskade bok, "Den förlorade symbolen" av Dan Brown. Den var riktigt bra! Rekommenderar starkt denna underbara bok. Vad har man gjort mer? Idag skaffade jag och min bror DJ Hero! Ett riktigt roligt spel som kräver flinka fingrar! Det funkar skitbra på medium än så länge i alla fall ;) 

Imorgon ska jag faktiskt försöka ta mig till arbetsförmedlingen för att se om jag kan få nåt extra jobb! Och lite shopping får ingå där med. haha!


BTW! Köpte mig två par shorts från dressman i torsdags! Ta tre betala för två! Kristian fick ett par han med. Jag skaffade ett par i rött och ett par i ljusblått! Skönt tyg och ett bra pris!

Blir inga bilder denna gången heller, Blogg.se fungerar inte så bra för mig...undra varför?....



XOXO
     /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0