RixFM - Bäst musik just nu! 2011

Hey bitches!


Idag har det hänt mycket! Jag var först på arbetsintervju som jag tror gick bra! Trevliga var dem som attan i alla fall :) Sedan mötte jag upp Asrin i Knalle och vi gick på en liten shoppingrunda och åt lite. Snackade mycket! ^^ Har saknat min booboo<3! Precis när jag klev in genom dörren hemma, bad Kristian mig att hänga med honom in till stan och det var väl tur för att vi lyssnade på RixFm på radion och de hade en tävling där Christian Hedlund gjorde om en känd låt och jag kom fram och gissade rätt!! Fan va glad jag blev! Speciellt glad för att Britney´s "Hold it against me" finns med på skivan! YAY!

Jag tänkte dela med mig av mina fynd också!

Skjorta från JOY faktiskt! Oftast har det ju gubb- och tantkläder, men detta var ju snyggt!



Ansiktsmask från Cubus! Skitbra är den!



Halsband från Ur & Penn



T-shirt och Armband från Stokkage





Kreativt och ätbart! Min favoritkombination^^ Köpte detta på Karamell för en billig peng!





XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0