Second Hand - Paradis!

Hey bitches!


Mitt i allt jag har gjort idag fanns det såklart tid för shopping! :P På samma gata som där jag kommer att bo finns en gigantisk second hand affär på 1000 kvm som säljer allt möjligt. De har bara öppet två dagar i veckan och det är verkligen fullt med folk som står i kö utanför i väntan på att få komma in. Jag fick med mig en skitsnygg Levis jeansskjorta i svart som jag verkligen älskar! Den kommer nog fram ofta i vår ska ni se ;) Jag älskar second hand för att jag känner mig så god då! Som om jag gör världen en tjänst på något sätt. Jag säger ju inte att man ska handla allt second hand, men att ha vissa saker räcker!




Jag var även på en liten butik på vägen till kontoret där jag hittade denna coola T-shirt! :D





XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0