Snart bär det av!

Hey bitches!


Har packat nu under morgonen och jag är nästan klar! Om någon timme åker jag in till Göteborg och sen till Köpenhamn! Jag börjar faktiskt bli lite tveksam till det hela om jag ska vara ärlig, men man ska leva livet utan ånger, eller hur? Jag hoppas det blir kul bara!

Passande, fick jag hem mitt paket från Asos jag beställde förra veckan och jag måste ju bara ta med mig snygga tisha dit!




Jag får se ifall det kommer upp något inlägg från tåget på tåget beroende på hur bra min mobil vill gå på nätet... Hoppas de har datorer på hotellet man kan surfa ifrån, annars blir det inga inlägg förrän jag kommer hem imorgon kväll!


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0