Jag kommer aldrig shoppa i Sverige igen!!!

Hey bitches!

 

Efter att ha fatt forvanansvart mycket i lon igar, sa gick jag med nagra kolleger och shoppa! Primark har verkligen allt man vill ha och mer! Jag har skaffat mig 3 T-shirtar, en skjorta, ett par skor, hangslen och tva par kallingar for 11 Pund!!!! APBILLIGT AR DET! Bara det fran Primark :D Jag rekommenderar starkt alla som aker till England att aka till narmaste Primark for att frossa i godheter! ^^ Jag var aven inne pa TOPMAN och skaffade mig en handmalad tygpase och en T-shirt for totalt 4 pund. Jag ar saaa lycklig :D Men NU ska jag verkligen forsoka att inte handla nagot mer pa ett tag.

Snart ska jag borja gora iordning mig for att det ar utgang ikvall! Hoppas att fa shaka om Bournemouth lite nu! ;)

Imorgon ska jag ga till ett internetcafe och ladda upp bilder harifran! Maste ju fa visa alla hur jag har det har :)

 

XOXO

/TheShaker

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0