Mobilephones will kill me...

Hey bitches!

 

Det har varit en riktigt jobbig dag! Jag skaffade mig ett brittiskt nummer igar som tydligen inte vill fungera. Nar jag ringer kundservice, sa sager de att de ska hjalpa mig och att allt ska vara fixat inom nagra timmar. Nar timmarna gick och jag inte blivit kontaktad, sa var jag tvungen att ringa dit igen. Detta med mitt svenska nummer. Bara att vanta 5 min i ko kostade mig 20 kronor... Och nar samtalet brots for att pengarna tog slut, fick jag springa till affaren och kopa ett ringkort dar man far nagra minuter att ringa for. En kvart senare utan framgang tog mina pengar slut. Det sista de sa innan pengarna tog slut var att de skulle kontakta mig imon. Bast for dem att de gor det... Har fan slosat over 20 pund!!!!! Pa att inte ha nagot mobilnummer... stupid bitches...

Forutom detta sa mar jag jattebra, det gar bra pa jobbet och imorgon ar det S:t Patricks day! Jag ska forsoka vara lite gladare och jag ska aven ta bilder fran omradet och lagga upp pa bloggen och Facebook :)

 

XOXO

/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0