Emelie Gästbloggar!

Hej på er!
Nu sitter jag på ett tåg till Stockholm med Antonio och Alex. Vi skall hälsa på vår vän Pontus. Vi alla känner varandra genom vår tid i Bournoemouth där vi alla jobbade på HTC :). Vi skall upp till stockholm över helgen och festa och shoppa massor!
Vet inte vilka ni är som läser Antonios blogg men tänkte berätta lite saker om honom och sen skriva lite annat smått och gott.
Här är 5 saker ni inte visste om Antonio (eller så vet ni det redan):
1. Han ÄLSKAR sushi, han kan äta det varje dag! Vi har som tradition att vi alltid äter sushi när vi ses. Härom dagen var vi på Haiku sushi i göteborg vilket var en sushibuffè där bitarna kommer på rullband.  Såhär såg det ut:
Det blev en del bitar alltså.. haha
2. Dans! Han är vild på dansgolvet!! Man kan tro att han dansade ut ur mammas mage ;D
3. Han ÄLSKAR Britney Spears, men det visste ni väl redan kanske? Nicki Minaj börjar komma ikapp första platsen.
4. Han lyssnar på Rebecca Black - Friday och Katy Perry - TGIF, VARJE fredag! Detta är en tradition som kom till långt bak i tiden. Vi brukade alltid sjunga fridaylåten på jobbet på fredagar haha
5. Han kan inte slicka på sin egen armbåge .. Bad han precis att prova men det gick inte, bra att veta!
Tänkte även visa er lite bilder på oss, vissa är inte superfina kanske men vi bjuder på det.
Här är en bild på mig och Antonio tagen för några veckor sedan :)


Alex och Pontus på en av alla fester vi hade ;D


Antonio och jag första gången vi var ute och dansade tillsammans. Detta var på en nattklubb i Bournemouth. Och jag vet inte varför jag tog hans glasögon?



Det var allt för denna gången i alla fall! Kanske slänger upp ett till inlägg lite senare om jag får tråkigt. Är trots allt rätt långtråkigt att åka tåg. Men vi har laddat upp med massor av tidningar, godis och spel :D
Men ta hans om er så hörs vi säkert igen!
Puss och kram
Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0