Sommarens Solglasögon <3

Hey bitches!



Nu när jag börjar använda linser mer och mer har mitt intresse för Solglasögon ökat markant! Oavsett trender, så tycker jag att man först och främst ska se på modeller som passar sitt ansikte! Därefter tycker jag om solglasögon som sticker ut också!




D&G - DD3081-550 8G hos Mylovebasket

Dessa D&G Solglasögon ovan hittade jag på Lensway.se och de är riktigt coola! Dessa skulle passa både killar och tjejer på grund av färgkombinationerna och dessa solglasögon är riktigt heta! Även modellen gör att de passar många olika ansiktsformer vilket är ett bonus! Bli inte förvånade om ni ser mig i dessa i sommar! 


Vad tycker ni då?



XOXO 
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0