Whats going on?!?

Hey bitches!


Ibland så kan livet vara riktigt elak mot en och göra saker mot en som man inte förväntat sig. Man har ingen form av kontroll över det, utan man blir lämnad på golvet, naken, utan någon form av hjälp. Det är här man måste börja stå upp för sig själv och gå vidare, man är starkare än vad man tror, man behöver bara pusha sig själv, så klarar man det! Jag skriver nog detta mest för att jag måste få ut vad jag känner och vad jag själv behöver göra. När det är tufft, så måste man hitta det som gör en glad och det som får en att fortsätta, utan några som helst förhinder. Det är ju svårt, men det kommer ju inte hända något som man ligger kvar på golvet!


                                             


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0