Härligast ever!!

Hey bitches!

Har nu vaknat efter mitt aftersleep! :P Andra har afterwork, men jag har aftersleep! ^^ Men men jag har haft en väldigt bra hel som började med att Ida kom hem till mig i fredags och vi tjötade och tjötade, åt tacos och chips! Sedan på lördagen träffade jag Julia och vi skulle gå och chilla i solen, vilket uteblev eftersom vi degade hemma hos henne hela dagen och såg solen ifrån hennes balkong istället! :P

På fredag kväll hängde jag med min syster som var här till söndagen, lite handboll, svordomar och bråk blev det!
Nu ska jag spela lite LoL och om det finns nån annan som spelar på EU West kan ni adda Dekras! :)

XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0