Black Jack!!

Hey bitches! Nu har man blivit 21!!!! Jag tycker att det är så jäkla konstigt att vara 21. Det är overkligt på något sätt... Jag är på väg till Borås nu där jag ska träffa Ida och Gabbi och tjöta lite ;) Jag ska nog ta något starkt att dricka ned, haha! xD har inte träffat dem på hur länge som helst, så det är på tiden. Det har blivit jobbigare att träffa vänner på grund av jobbet, då jag hela tiden jobbat natt och man vänt om på dygnet och på grund av det är man trött hela tiden typ.. :( MEN NU SÅ!!! XOXO /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-01-19 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0