Thursday Thursday!

Hey bitches!
 
 
Idag vaknade jag lite väl bryskt av ett jävla alarm eller nåt som min mor ställde i mitt rum... inte kul när det enda man vill göra är att sova... Men det var la lika bra kanske? Idag ska jag förhoppningsvis träffa Ruslana en stund, vilket ska bli kul! :) Vi har stora planer på gång! :D 
 
Ikväll är det även MTV World Stage, som är en gratiskonsert på Götaplatsen! Nelly Furtado, B.O.B., Tove Styrke och Loreen ska uppträda! Skulle dö att få höra Nelly Furtado och Loreen, så dit ska man ta sig ikväll i alla fall! Gratis är det också!!!! :P
 
 
Har laddat med att lyssna på lite Nelly Furtado, gör det ni också! :
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0