When Will I See You Again?

Hey bitches!


Tillbaka till verkligheten eller? Tillbaka till bloggen iaf! :D Jag hade skitkul i England där jag träffade en massa vänner, återupplevde minnen och shoppade på Primark! Det är en snabba versionen. Den lite längre versionen skulle vara att beskriva hur jag kände när jag gick längs Bournemouth Beach eller hur gott det var att dricka iced vanilla latte på Costa! Det är konstigt, men efter att bara ha bott där i lite över ett halvår, så känns det väldigt hemma för mig av något skäl. Allt som var före det var skitsamma för det var där och nu. London bara gjorde min vilja att flytta tillbaka ännu mer då jag nu har sett många fina saker såsom Big Ben, House of Parliament och åkt i The London Eye!!! Att cyckla mitt i trafiktäta London är en upplevelse jag sent glömmer!

Men nu är man tillbaka i Sverige och tillbaka till arbetsvardagen. Har inte gjort så mycke förutom att sova och jobba sedan jag kom tillbaka. Hann med en Sväng till Skövde, men that´s it liksom... Känner att jag måste ta mig till Borås snart igen, nästan som att man har glömt hur det ser ut fan!

Tänkte avsluta detta ganska långa inlägg med en låt som har fastnat på huvet under gårdagen!






XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0