Bye Bye<3

Hey bitches! Asså först och främst borde blogg.se skärpa sig och fixa en mobilapp för androidanvändare också! Har gått på tok för lång tid nu... Jag sitter nu på Stockholms station och väntar på att tåget ska ta komma och ta mig långt härifrån! *clapclap* ! Haha! ;) Men jag måste säga att jag tycker om Stockholm ganska mycket nu! Visst, så uppskattade jag att komma hit och så innan, men nu när man är äldre och har friheten att gå dit man vill, så måste jag säga att det har varit ett riktigt roligt besök! Såklart har ju sällskapet spelat stor roll i detta, men det jag känner av den sköna vibben av att vara här, trots att var annan person här ser identisk ut personen man sett precis innan. Dock är Stockholm en ganska dyr stad överlag i mina ögon, men det skulle vara kul att bo här faktiskt! Kanske inte är en omöjlighet i framtiden? ;) Nu är det BARA 40 minuter tills mitt tåg går! Skönt att kunna blogga när man har tråkigt! :) XOXO / TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0