Merry X-mas Bitches!

Hey Bitches!

Idag är det Julafton och det är klart den bästa högtiden på året! Det enda olyckliga med hela julen är att det inte finns någon snö, men fina klappar får mig att glömma den bristen.

I vår familj har vi som tradition att få öppna en julklapp när alla har vaknat, så jag tänker på om jag inte ska gå och "väcka" dem med mitt mobilalarm eller nåt...;)


JAG UNDRAR VAD JAG FÅR!?!?

Jag måste nog gå och städa lite nu, så att min mamma inte lackar ur när våra gäster kommer..XD


HOHOHO!!!
                    
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: Kicki

vad fick du för julklappar ?! :D

2008-12-27 @ 18:33:54
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0