Två veckor kvar...

Hey bitches!


Idag är det bara två veckor kvar till jag blir 18! Det är alltför långt bort! Det är också endast 10 dagar kvar av lovet, vilket är väldigt tråkigt och stressande! Jag har hur mycket som helst att göra, men man orkar inte bara.  När man har gjort klart en uppgift, så känner man ju sig duktigt på nåt sätt, men saken är bara att man måste göra dem, och inte bli distraherad på nåt sätt... Som att sitta här å skriva bloggen..XD

Men nu får det vara nog för mig, men jag måste bara lägga upp detta klippet från YouTube.. Denna lilla snubben är helt fantastisk! Så jävla avundsjuk man får vara!




Kommentarer
Postat av: Madeleine Gustafsson

Vilken duktig dansare! :D jag är med avis, som ett fån..

2009-01-03 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0