I'm baack!

Hey bitches!


Efter ett jobbigt lov är det tillbaks till skolbänken, vilket jag tycker både är roligt och tråkigt! Allt flyter på som vanligt, men man har ju mycket att göra nu, många andra säkert har också. Det har hänt många saker som jag gärna inte skriver på bloggen, men som tynger mitt hjärta just nu, och det är svårt att ta itu med allt. Sedan när man har allt skolarbete på sig också gör inte saken bättre precis...

Men jag ska ta mig vidare och jag hoppas att jag kan överleva detta.

Det blir roligare här på bloggen snart hoppas jag!


XOXO
         
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: Tove

lov e ju skoj. men d kan vara jobbigt att vara tillbaka i skolan.

2008-11-09 @ 21:31:01
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0