Don't go to the dark side, Betty!

Hey bitches!


Hur är det med alla då? Jag har precis kommit hem från Martina som fyllde år igår, (för en halvtimma sen). I samma veva firade vi Josefin med. vi var ett litet sällskap som hade det trevligt! :) 

Jag hade glömt att lägga upp en blogg idag och dagens sak var ju recension. Jag har inte sett någon film denna veckan, så jag tänkte recensera en TV-serie istället!

Jag har då som ni kanske har fattat av rubriken att det handlar om "Ugly Betty"! En ny säsong med ny dramatik är påväg till dig! Efter att Daniel i säsong två blivit avskedad från sin post på MODE, så startade han en egen tidning och han är missnöjd. Betty reser landet runt och träffar många olika personer. Betty hoppas att efter all dramatik i säsong två, så skulle hon komma tillbaka som en ny, mognare person som klarar av allt, men inget är som hon trott. Christina är ju  surrogat mamma åt Vilhemina och jag kan säga att det kommer mycket dramatik, men jag tänker inte säga mer för att det finns personer som inte sett de första avsnitten än.

Det är mycket som händer i serien och jag tänker inte berätta allt, för att det är ju tråkigt. Men jag måste bara rekommendera "Ugly Betty" stark för alla människor, serien är sjukt bra! <33

                                            
                                             Allas vår Betty!



XOXO
         /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0