Ett måste!

Hey bitches!


Min dag har varit ganska okej. Jag har pluggat, spelat WoW och varit barnvakt. Men Jag har också varit på laserdome. vilket var kul, då jag först kom tvåa och sen etta! Wohoo! Det som var ännu roligare var att jag spelade som Mr. Burn...EXELLENT...

När jag kom hem fick jag vara barnvakt lite till och tills nu pluggade jag även lite spanska med.

Dagen filmrecension


Jag tänkte att jag skulle ta med en dansfilm, för att jag älskar att se olika koreografier. En film som jag verkligen älskar är "Honey" med Jessica Alba i huvudspetsen. "Honey" handlar om en tjej vid namn Honey som jobbar i en bar och en skivbutik för att klara av dagen. Hon är också danslärare och ger lektioner till ungdomar. Hon önskar att få bli en professionell dansare på heltid och en dag på jobbet fick hon chansen. Michael Ellis, en känd videoregissör, vill att Honey ska dansa i en ny video som han regisserar och från den stunden blir hon en av de bästa dansarna i branschen. Men allt är inte frid och fröjd. Så småning om kommer andra problem att visa sina ansikten..

Jag tycker "Honey" är skitbra och det är faktiskt en av de bästa dansfilmerna som gjorts! Jag rekommenderar alla att se denna film, för man kommer inte bli besviken kan man lova!




XOXO
         
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0