F.U. Day one!

Hey bitches!


Idag var den första dagen av tre då Fashion United värvade medlemmar. Det gick riktigt bra då vi fått ihop 40 medlemmar! Vi hoppas ju att mer personer blir medlemmar under de kommande dagarna!! Min dag har varit väldigt stressig och det kändes som att jag skulle svimma vid ett tillfälle...jag hann inte käka lunch, vilket jag verkligen skulle ha behövt.. Å jag trött och illamående i skolan. Men nu är det bättre och jag ser fram emot en ny dag på Bäckäng och F.U. Tydligen ska jag och Steph erbjuda lapdance till de som blir medlemmar...nån som är sugen?..XD





XOXO
         /TheShaker


Kommentarer
Postat av: kicki

hahah! naawww . .. kan man få en lap dans även om man sitter i styrelsen ? (A)

2008-10-20 @ 22:16:54
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0