"Ja é en våldtäckts man!"

Hey bitches!


Måste bara berätta om dagens danslektion. Det hela började med uppvärmningen, som jag kunnat klara av med knapp marginal, dvs att jag inte slutar, men idag så var det helt annat då jag inte orkade med den alls. Det kändes som om jag inte hade någon energi alls i kroppen!

Men detta är inte det värsta! När vi väl ska göra dansen så gick det jättedåligt för mig. Jag kunde inte dansa alls och jag höll på att "tafsa" de som var jämte och framför mig. (förlåt Sofia, Sara och Alexander! XD ). Det känns som att jag kommer bli anklaga för sexuella trakaserier eller nåt.

När jag väl kom hem så blev det ännu värre!!! Jag var tvungen att städa min svinstia till rum, vilket tog ungefär två timmar! Och jag är inte klar än, utan ska fortsätta imorgon efter skolan eller nåt, orkar inte mer idag iaf.


XOXO
         
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0