Lill lördag!

Hey bitches!


Jag trodde att det var tisdag hela tiden nu av något skäl. Fråga mig inte varför, det bara kändes så. XD

Idag var det ju dags för skolfotografering i Sp07o, vilket var väldigt intressant. Ni kommer att få se på skolfotot sen, det är ju lite tråkigt att avslöja det vi gjort. Fotografen var väldigt konstig och jag hörde rykten om att han var berusad och luktade alkohol, vilket inte förvånar mig, för vem behöver inte några glas när man ska stå hela dagen och ta kort på en massa ungdomar? Jag förstår honom...XD

Nu skiter vi i det och hoppar över till nästa aktivitet, nämligen veckans länk.

Jag vet att jag brukar lägga upp länkar då och då, men det ska jag försöka sluta med så att dagens aktivitet blir lite mer speciell.

Jag älskar att spela på nätet och därför vill jag rekommendera tre sajter:

Miniclip.com

King.com

Jesper.nu


Både Miniclip och King har "egna" spel som man hittar på sidan, medan Jesper tar spel lite här och där. om ni har tråkigt så är det bara att gå in på dessa sidor. Om ni blir medlemmar så sparas era poäng ( i alla fall på King.com) och man kan göra lite utmaningar med.


XOXO
        
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0