Long time no see

Hey bitches!


Hur är det med er då? Jag har inte skrivit något inlägg på ganska länge och det tycker jag är ganska tråkigt. Men jag har ju lov nu, å då har man inte lusten direkt, även om man vill skriva av sig ibland. Jag har så mycket att göra och samtidigt så lite, för att jag orkar inte göra det jag behöver. Det känns som att jag slösat bort hela lovet på nåt sätt och det tycker jag bara är tråkigt för min del. 

Till nästa vecka ska jag vara back on track iaf..^^ 


XOXO 
         /TheShaker

Kommentarer
Postat av: kicki

can't wait till nästa vecka :D:D

2008-10-31 @ 15:41:12
Postat av: Stina

Känner igen mig där. Känns som om jag bara har skjutit upp allt det där mindre roliga som jag verkligen borde ha gjort till "imorgon"

2008-11-01 @ 16:31:32
URL: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0