Shake it till you break it!

Hey bitches!


Igår var det bäckängsfest och det var skitkul, det enda tråkiga var strömavbrottet och den kassa musiken, man ska inte spela rock! Det är något jag irriterar mig på, för att man kan inte shakea till den!! Låtar var ju bra, men det är ju inte musik som man kan dansa till direkt på samma sätt. Jag hoppas verkligen på förbättring i framtiden annars kommer jag sluta gå på festerna...

Jag hoppas på att få bilder på festen snart, som jag kommer lägga upp på bloggen, men just nu har jag inte nån..:(


XOXO
         /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Olivia (den som drillade vid skåpen i fredags)

Jag hhåler helt med dig om att man inte bör spela rock på fest... iallfall inte enbart.. shake musik ska det vara!!! (en kompis har pratat om din blogg därför är jag här nu...) hahha

2008-11-15 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0