I'm Baack!

Hey Bitches!


Nu är jag tillbaka från dansen som gick sådär. Vår koreografi är egentligen inte svår, det är bara jag som är trög...XD Det finns lite detaljer som jag alltid missar och det irriterar mig som in i *******!! Men det kommer att fixa sig hoppas jag. Just nu så håller jag på med att skriva lite på msn med folket som är inne, vilket är förvånansvärt lite idag faktiskt. Jag undrar om de har nåt bättre för sig...xD Dude, where's my friends??


Imorgon har vi matteprov som jag egentligen behöver öva till, men jag har ingen ork kvar i kroppen, det har varit en tuff vecka. Det är lite schysst iaf att vi inte har någon natur imorgon, men egentligen inte, för det är denna slags naturkunskap som jag tycker om. Kemi var det enda naturämne jag fick VG i... Det var nog på grund av rockarna och glasögonen.

Nu får jag se till att jag blir klippt, gör mina läxor och lägger mig tidigare än 01:00!

XOXO
        
TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0