Test: klippning!

Hola bitcholas!


Jag har ju sagt att jag skulle skriva om min klippning och det jag kollar på är hur stället ser ut, hur frisören/frisörskan är, eventuella missöden om tillslut klippningen.  

Jag var som sagt och klippte mig idag på "Salong Hon & Han" som ligger på kungsgatan 32.  Jag var lite tidig och som tur var hade frisörskan igen kund just då. Stället är nytt ( nio månader) och det såg riktigt fräscht ut. Det gav ett bra första intryck. Frisörskan började klippa och allt gick i ett väldigt stort tempo, det gick väldigt fort och jag var lite rädd för att hon skulle göra något fel. Det hände ett missöde, då hon tappade kammen och hon tvättade inte ens av den, utan hon fortsatte att kamma mig, och jag som har lite bacillskräck för sådana saker tar detta väldigt negativt. Frisörskan var väldigt trevlig och vi pratade mycket, vilket ger en väldigt bra inställning till att komma tillbaka till salongen, för om man inte har den där personkemin, så blir det ju inte roligt att gå och klippa sig. Min klippning blev tillslut väldigt bra och frisörskan lyssnade på vad jag sa och det var bra!

Jag ger "Salong Hon & Han"  AAAA av fem möjliga!


XOXO
        
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0