Who am I??

Hejsan alla läsare!

Ni är säkert inte så många just nu, men jag hoppas att ni i framtiden kommer bli fler. Jag tycker att man ska presentera sig riktigt så att man nästa känner personen som skriver, för om det var jag som läste någon annans blogg så skulle jag tycka att det var meningslöst att läsa om någon man inte ens känner.

Jag heter Antonio Trajkov och kallas för Toni, Dekras och Shaker. Jag är 17 år och fyller 18 den 11 Januari. ( Glöm inte nu att köpa presenter för fan!  )  Jag älskar att dansa, och just nu så dansar jag hiphop och mtv (som jag inte riktigt vet skillnaden på ärligt talat ^^ ). Jag går på världens bästa skola, bäckängsgymnasiet i borås, där jag läser andra året på den samhällsvetenskapliga linjen.

Olika människor kallar mig olika ting. Jag är tydligen:

Emo, fjortis, datanörd, plugghäst, shaker ( hehe..XD ), väldigt feminin och halvt psykstörd.  Själv tycker jag att det är lite svårt att vara allt detta samtidigt, men enligt mina vänner så verkar det möjligt. Jag har nog multipla personligheter troligen.


Något annat som jag älskar är musik. Jag lyssnar på musik ständigt och jag mår nästan dåligt utav att inte få sova med radion på ( och då är det RixFm som gäller! Hehe). Alla som känner mig vet att min favoritartist just nu är Britney Spears. Och jag går efter ett citat som jag hört från en av Britneys största fan, Chris Crocker (Fast jag har ändrat den lite):                                                      Before I am anything, I am a Britney-fan Jag är också väldigt galen i kläder, skor och accessorarer! Jag älskar att shoppa och kolla på modeprogram (som "ANTM" och "Project Runway". Jag måste bara säga att jag älskar Converse, som jag fick mitt första par utav för lite över en månad sen <3. Jag brukar känna till det senaste och jag tycker om att kommentera andras utstyrslar..^^

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på bloggen eller vad jag har för mål med det hela, men jag kommer först och främst skriva om mig själv och min vardag, Jag kommer skriva mycket om dansen och lägga upp videos med koreografi som jag gjort själv eller med en kompis. Jag kommer nog också lägga upp videos från youtube och dylikt som jag inspirerats utav med. Jag har också tänkt mig ha tävlingar typ en gång i månaden, mer info om det kommer senare. Med mitt modeinteresse så kanske det blir någonting med det med, men jag tycker att det är lite väl uttjatat med alla tjejer som bloggar om mode, men det finns faktiskt inte så många killar vad jag vet om som bloggar om mode, inte på blogg.se i alla fall. 

Något som är viktigt för mig själv är att man måste bjuda på sig själv som person, man måste våga ta risker och därmed kanske göra bort sig ibland. Så här får ni se två videos där jag gör lite flummdans på, ( ni får ursäkta min tillgjorda röst på andra videon) Den som filmar är underbara Kicki som skriver bloggen creamycupcakes på creamycupcakes.blogg.se


Video 1.



Video 2.



Jag hoppas att ni har det bra i höstrusket och att ni tar hand om er!

XOXO

            / TheShaker

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Babe I lööve you<3 and your moves snap and shake, shake lets bring it på måndagXD. Btw har lagt till dig som bokmärke så alla ni andra gå i mitt fotspår och gör det samma! puussaaah

2008-09-10 @ 22:35:50
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: siri

du är så skön pär :D

2008-09-10 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0