Makedonija part 7: Maybe The Last One Here

Hey bitches!


Imorgon 'aker vi hem och det k'a'nns b'ade tr'akigt och sk'o'nt. Att f'a sova i sin egna s'a'ng, att h'a'nga med sina v'a'nner h'a'r och att komma tillbaka till en civilisation d'a'r man faktiskt f'o'ljer reglerna^^ Men man kommer sakna all sl'a'kt och v'a'nner som man varit med h'a'r, men det 'a'r d'a'rf'o'r man 'aker ner hit. Ig'ar fyllde en av v'ara n'a'rmaste v'a'nner h'a'r 18 och vi spenderade kv'a'llen p'a ett cafe/ bar. En Sex On The Beach, en Margarita och en Blow Job fick jag i mig (och lite j'a'ger)

Idag ska vi shoppa det sista innan och JAG SKA HA ETT PAR CONVERSE!!! och en parfym om jag 'a'r riktigt sn'a'll...^^ Ikv'a'll ska vi ha en liten "avskedsfest" f'o'r oss vilket kommer bli kul tror jag.



XOXO
         /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0