Drömtävling!

Hey bitches!



Long time, no see, jag vet, men jag har inte orkat^^ Men det kommer som det kommer... Jag är med i en tävling som går ut på att folk röstar på min dröm som jag skickat in. Om ni röstar på mig, så jag kan vinna en  laptop från Samsung!!! Något jag verkligen skulle behöva!, så rösta på mig i länken under!

(Vet inte varför texten är konstig nedan...)


Jag skulle vilja veta om du gillar min dröm? Kolla så får du se. Ditt gillande kan ge mig 9 timmar av frihet. Det är jag värd, eller hur!

Rösta på mig här: http://www.samsung.com/se/current/campaign/x-series/site/index.html?d=8108




XOXO
         /TheShaker


Kommentarer
Postat av: XOXO

erm, nej?

2009-12-09 @ 22:45:09
Postat av: XÖXÖ

Erm.... nej?

2009-12-09 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0