Julmys!

Hey bitches!



Idag har jag varit på julbord med simningen och på julbak hemma hos Gabbi! Det var roligt att få träffa alla igen på simningen och jag fick även ett presentkort för att jag har varit så snäll?^^ under hösten. Roligt att man är uppskattad=) Jag läste även upp en rolig liten dikt som jag gjort. Den fick ganska god respons vilket är roligt.

Hemma hos gabbi var det julbak och julklappsspel. Roffade åt mig en bodybutter, ansiktsmask och en trisslott! Nicenice!

Nu blir det en ny film, "The Wendell Baker Story". Den verkade vara bra, då jag såg början igår, men var för trött för att se klart den. Vi får la se;)


(Tänkte lägga upp bilder på läckerheterna, men bloggen dampar, så kanske gör det vid ett annat tillfälle;))


XOXO
      /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0