"Bride Wars"

Hey bitches!




Jag var med Gabbi, Becca, hennes två systar å en av systrarnas kompis på "Bride Wars", med Anne Hathaway och Kate Hudson, idag på bio. Filmen var ganska bra, men kunde vara lite dryg på sina håll tyckte jag. Filmen handlar om Emma och Olivia, två barndomsvänner som drömmer om det perfekta bröllopet. De vill båda ha ett Junibröllop på the plaza, som är en stor populär vigsellokal. De blev båda förlovade nästan samtidigt och de bestämmer sig för att tillsammans gå till den populäraste bröllopsfixaren i New York. Båda hade turen att få sina bröllop bokat på the plaza under Juni månad, men ett misstag gjorde att de nu är tvingade att gifta sig på samma dag! Något som båda absolut inte vill göra... 

Det man därefter får se är typiska chic-flick saker som de gör mot varandra för att försöka sabotera varandras bröllop... Mer ska jag inte berätta, ni får själva gå å se på den om beskrivningen verkade intressant.

Nu ska jag försöka skriva lite på min essä, som förhoppningsvis kommer att gå bra!

XOXO
          /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill se på den! :)

2009-02-03 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0