The new me...

Hey bitches!


Något som ingen i min närhet iaf har missat är att jag har bytt efternamn! Jag heter nu Antonio Nilsson, något som jag åtminstone kan vara vara stolt över att få heta. Jag tycker det är jobbigt att få höra att alla tyckte att mitt förra efternamn var bättre, men det är inte många som vet orsaken till varför jag bytte. Men så ni vet. så hade jag mina skäl, det kan ni vara säkra över.

Som mitt nya jag denna veckan, så började jag med ett nationellt prov i matte B! som gick la sådär, får förhoppningsvis G iaf... Något annat som jag gjorde var att gå till banken å beställa nytt kort, vilket jag måste göra med allt som jag är medlem i, vilket är en hel del, så nu ändrar jag mitt efternamn på allt jag är med i, Facebook, Blogg.se, m.m.

Och som mitt nya jag, har jag också en ny profilbild som är tagen av boo<3 tack så jättemycket!! Blev skithott på korten!



Tycker alla är lika bra..;) Vilken tycker ni är bäst?

XOXO 
         /TheShaker

Kommentarer
Postat av: kicki

Du ser söt på alla bilder ;)

och NILSSON ? whaaaat ?! har jag missat nått ? varför ? :)

2009-02-03 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0