Braces ftw! NOT!!!

Hey bitches!

I måndags så så valde jag att göra något som egentligen var onödigt. Att skaffa tandställning på överkäken. Detta är något som jag ångrar BIG TIME!  Men vad kan man göra nu? Bara ta en tablett, så blir det lite bättre i några timmar i alla fall. Jag vill inte bli beroende av tabletter hela tiden, som jag tar nästan varje gång jag mår dåligt,  Men vad ska man annars göra när det gör skitont att ens äta en macka....:/ Men jag får tänka på att jag kommer ha ett perfekt leende när detta är över...=) LÄNGTAR!!

Här får ni i alla fall för- och efter bilder, så får ni säga vad ni tycker. Enligt Ivana är jag riktigt het i mina räls..XD

(TAAACK MY FELLOW MACEDONIAN! UPPMUNTRAN BEHÖVS!!)



                             Före... Pretty As Fuck! ;)    

















Efter: Ugly As HAEL!!





Här får ni en bild på bästaste M to the I to the A, Hey! Som har sin blogg på kazakstanisnice.blogspot.com




Laters

XOXO
         /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Boooooo

Neee du är fortfarande SKIT SNYGG!!Fiercenesssss*

2009-01-24 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0